Odio el meu cos:(
Hola:)
Des de sempre, he odiat molt el meu cos, i això ha fet que sigui bastant insegura en tot; en fer amics, en parlar amb desconeguts, en fer coses mentre la gent em mira... simplement perquè no m'agrada gens el meu cos i no vull que la gent me'l miri.
No és que estigui grassa, perquè la veritat és que soc molt esportista (faig futbol), però les meves cames són molt gordes, tinc una mica de panxa, i els meus pits son molt lletjos:(
Lo dels pits és el que més em preocupa, perquè em fa molta MOLTA por que me'ls vegin, i això ha fet que no disfruti d'algunes coses (nois, platja...)
Em podrieu donar algun consell per fer que m'agradi el meu cos i per baixar una mica de pes?
Sara Bujalance

Hola Marinina! Pel que fa al pes, el millor que pots fer és menjar bé (variat, equilibrat i de tot. Aquí tens pautes sobre alimentació saludable: ), i fer esport habitualment, com ja fas. Fent això el teu cos es posa, de manera natural, en un bon pes. Pel que fa als pits, pensa que hi ha moltes coses que poden fer que uns pits siguin atractius: forma, el mugró, el tamany, l'escot que fan..... Però el més més important per a que et sentis bé amb tu mateixa és que t'acceptis tal i com ets. El teu cos és teu i a ningú més que a tu li ha d'importar com és. El teu cos és cosa teva i ja està. Ningú té dret a fer-te sentir malament per com ets, ja sigui per dintre o per fora, i totes les persones tenim dret a ser felices, sentir-nos estimades i valorades tinguem el físic que tinguem. A més, el físic no el triem, no val la pena angoixar-nos per una cosa que ni tan sols podem triar, el millor és acceptar el nostre físic tal i com és. Valorat positivament (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu, si vols demana ajuda a familiars i amics, i llegeix-la quan estiguis de bajón), acceptat com ets, donat permís per ser humana i equivocar-te com tothom i rodejat de gent que et faci sentir bé. De fet, parlar amb els teus amics de debó i amb els teus adults de confiança, com els pares, t'anirà bé també. Molts petons!!