So dic o no ?
Mireu jo vaig començar amb un noi fa cosa de 2 mesos i es genial em cuida em tracta be... jo tinc 14 anys i si potser soc petita pero per ciscumastancies de la vida me fet madura abans d'hora i ara vull fer coses mes madures(no mal penseu siusplau) i bueno jo estic molt feliç ell te 17 pro jo que e estat amb ma mare tota la vida mai em tingut secrets em costa molt no dirli perque em sento com si la mentis pro clar si so dic no el veure.. i si no ho faig puc perdre el seu amor i confiaça ja que els meus pares son protectors i clar, la qüestio es so dic? No la vull cagar per cap bandol.
Ademes tambe esta que ell al tenir 17 tothom em diu que despres de follar em deixara tirada pero ell precisament vol que jo eperi al meu moment que ell esperara el moment tranquilament i no se que fer ja puto caos >.< ajudeume pliiis!
InterPersonal

Hola Marietta! Per què penses que els teus pares t'allunyaran de la teva parella si els hi dius? A veure no és que estiguis obligada a explicar-los-hi tot, però per si un cas s'assabentessin que tens parella i no els hi has dit potser pensarien que no confies amb ells i la veritat, pel que m'expliques, sembla que si que els hi tens confiança, no? Penso que és molt bona idea que els hi expliquis i ho comparteixis amb ells. Si més no podràs estar tranquil·la que has fet bé les coses i els hi demostraràs als teus pares que comptes amb ells i amb els seus consells.
Pel que fa al tema de fer l'amor, no t'atabalis ni vulguis còrrer més del compte. Fer l'amor abans no et sentis preparada pot fer que la primera vegada sigui un desastre. Millor que li facis cas a la teva parella que ja t'ha dit que s'esperaria el temps que faci falta, no? Mentrestant podeu fer altres coses que us poden fer gaudir als dos d'igual manera. Sigui com sigui, relaxa't i disfruta ja arribarà el moment en què t'adonis que estàs preparada i llavors podràs estar tranquil·la per tenir una relació sexual favorable.
ànims i una abraçada ben forta!
Marina Marull www.interpersonal.cat