AJUDA SI US PLAU [NO ME LA PUC TREURE DEL CAP]
No se que fer perque fa unes setmanes u vam deixar amb la meva novia i quan estavem junts ella es va apuntar a natacio amb mi. he anat un dia a entreno i no ens hem fet molt perque necessito temps. Llavors ella em comensa a dir que he sudat della i q n la vui ni com amiga i macabu sentint malamen. i la veritat es que magrada molt estar amb ella lu unic que em parla borde i malamen des de que u hem deixat. es una daqelles persones que si hi ets amic molt be, pero sino les passes pu*es. Que puc fer?
Elena Crespi

Hola!
Potser li podries dir que necessites el teu temps per superar que us ho heu deixat. I que llavors us podeu plantejar ser amics.
Totes les parelles, quan trenquen, passen per una etapa en la que no saben ben bé què són... éreu parella... ara ja no ho sou... això us converteix en amics? Doncs no perquè potser encara hi ha ferides i sentiments confusos i, per això, quan una parella s'ho deixa, és molt necessari un temps amb certa distància.
Potser ella ho porta d'una altra manera però sembla que tu necessites un temps per reubicar on sou, per tant, de molt bon rotllo, li pots dir que necessites temps per assimilar la nova situació.
I si ella s'enfada... hauràs de valorar si val la pena iniciar una amistat amb algú que no intenta ni entendre't i no respecte el que necessites...
Una abraçada i molts ànims!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat