Vull morirme
Hola, siusplou necesito ajuda, tinc problemes, ja vaig escriure lo que e pasava, però no ho trobo... bueno que no aguanto més vull suicidarme estic farta de tot, ahir em vaig enfadas amb ma germana i llavorns vaig tindre molta rabia, el meu cap era com si em digues lo dolenta que soc, que tot em surt malement etc. Vaig agafar una 'cuchilla' la tenia damunt de la meva vena, estaba a punt de suicidarme, no aguanto més, ara ja sol penso en això.Ajuda siusplou
InterPersonal

Hola! No sé ben bé quin és el teu problema, el que t'ha portat a estar tan farta de tot, però m'imagino que ara mateix estàs tan ofuscada que necessites que et digui alguna cosa que puguis fer per estar millor. Ho provaré! Quan estem tan rabiosos, és normal que busquem fins a la desesperació alguna cosa que faci que ho canvii tot i que ens permeti sortir d'aquesta espiral d'odi i ràbia que ens tortura. T'entenc perfectament, però el suicidi mai és una solució, no ho és de cap de les maneres. Ara mateix ho veus tot negre i per això en el teu cap només hi ha que idees negatives sobre tu mateixa. Això és el primer que hem de canviar. Comença per visulitzar coses de tu que si que t'agradin (que segur que n'hi ha), parla amb les teves amigues o amics, segur que trobeu coses fantàstiques entre tots/es. A mesura que vagfis adquirint una imatge de tu mateixa més positiva, les coses del teu voltant també aniran millorant, ja ho veuràs, el canvi és lent però efectiu. Pensa que com més vulguis canviar el món que t'envolta menys canviarà, el canvi passa per un mateix, sempre. No et desesperis, ni ho vulguis arreclar tot de cop, ves a poc a poc, fent petits canvis en tu mateixa i de cop quan miris enrere, veuràs que el teu voltant també ha canviat.
Molts ànims i una abraçada ben forta!
Marina Marull www.interpersonal.cat