Necessito oblidar...
Hola,
Necessito consell per poder oblidar.
Tot va començà quan era petita, sempre he estat cada estiu amb ell i cada cop em va començar a agradar més... Cada cop em costava més parlar amb ell i mirar-lo als ulls, m'havia enamorat. Però jo no trobava el moment de confessar-me a part de que em feia molta vergonya i d'aquesta manera no vaig poder dir-li mai el que encara per petit que sigui segueixo sentint. Ara ja no vaig més on passava cada any l'estiu i ja no el veig, però tinc moltes ganes de veure'l.
Han passat gairebé 2 anys i encara em queda aquella cosa al pit que no em deixa oblidar-lo.... Jo bull oblidar-lo, però no puc. A vegades penso que jo a ell també li agradava per accions que feia i perquè a vegades notava que ell també li feia vergonya de parlar-me o mirar-me als ulls, però es allò que mai ho sabré. Moltes persones segur que pensen igual que jo i que els hi agradaria saber que pensa l'altre persona i que sent per tu, però això es impossible. També parlo amb els altres amics que tinc allà, però amb ell no.
Així que necessito consell o ajuda per poder oblidar-lo... Siusplau.
Gràcies.
Elena Crespi

Hola anònim@! M'alegro molt cada vegada que veig algú d'Osona per aquí, com jo!
Ara mateix penso en que pots fer dues coses per aquesta situació: una va encaminada a mantenir les coses com estan i l'altra en fer un petit canvi:
-Per mantenir les coses com estan: pel que descrius... és un amor platònic. I si vols que es conservi com un amor platònic només has d'acceptar aquesta sensació que se't fa al cos quan penses en ell i acceptar-ho en positiu. Com un record que et fa somriure i no que et preocupa.
-Si vols canviar les coses: Si vols fer un pas més amb aquest noi, has d'aconseguir parlar amb ell. Potser algú et pot donar el seu telèfon, o facebook, o mail... i escriure-li... Aquí hi ha el risc que no et correspoongui... però has de decidir...
Què voldràs fer? que sigui un amor platònic o provar de portar-lo a la realitat amb el que això comporta?
Sort!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat