AMOR A DISTANCIA
hola! nesecito que m'ajudeu!
fa 3 anys que coneixo un noi de tres anys més gran que jo. i cada estiu ens trovem i passem dos setmanes junts i inseparables.
aquest anys ell te 17 i jo 14 i fa uns dies que estem sortint i tal...... i ell viu a a una hora don vic jo. no sabem si portaro a distancia i fer skype cada dia.....etc..... i que vingues a casa a dormi...i jo a casa seu..
nose si hauriem de tenir una relacio a distancia o directament tallar i ja ens veurem lany qe ve.
peor jo le me lestimo moltissim i ell a mi.
AJUDAM SIUSPLAU!!!!
mercii
Elena Crespi

Holis, com estàs?
Això ho heu de decidir vosaltres, heu de veure si podeu estar sense ser parella durant tot l'any.
Les relacions a distància són difícils de portar, és molt dur, però si podeu parlar per skype potser és fa més portable.
No sé si els vostres pares estan al corrent de la vostra situació, perquè crec que és important que ho sàpiguen perquè ells potser us poden donar un cop de mà a veure-us de tant en tant.
El que és més important és que decidiu el que decidiu sigueu sincers amb el que sentiu i en si manteniu el sentiment fins que us torneu a veure...
Sort!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat