AJUDA SI US PLAU [NO ME LA PUC TREURE DEL CAP]
Hola estic molt preocupat! Fa uns dies ho vam deixar amb la meva novia i a mi encara m'agrada i nose com treuremla del cap(fins hi tot somio am ella). Per mi ella es la noia perfecte...Vam dir de deixar passar un temps pero al final hem tornat a parlar i ella sempre esta sosa i borde jo li pregunto q li passa i ella senfada. He pensat en no pararli mes pero esq no puc viure sense ella!!
Elena Crespi

Hola! gràcies per confiar en nosaltres. Sóc l'Elena Crespi, psicòloga d'InterPersonal.
És molt normal que, si només fa uns dies que us ho heu deixat, encara t'agradi i no te la puguis treure del cap.
Veig que heu tornat a parlar i això no facilita que puguis superar el que us ha passat.
I dius queper tu és la noia perfecte... però em ve una pregunta al cap: la noia perfecte és la que et contesta de manera sosa i borde? així vols que sigui?
Com que veig que la vostra relació ara està passant per un moment complicat, on ella està sosa, borde i s'enfada... la teva proposta de no parlar-li em sembla correcte. Potser estar distanciat d'ella i intentar fer d'altres coses, estar amb els amics o amigues, riure, passar-ho bé... t'ajudarà a agafar distància amb el que ha passat i t'ensenyarà a viure-ho d'una altra manera.
Costarà moltíssim però t'animo a que provis de buscar coses que et facin somriure i no a intentar parlar amb algú que està sosa, borde i que s'enfada...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat