contesteu sisplau
Si vusaltres dieu q feu tot el posible per anar atrapant consultes pero tu no les respon mai tardes 1000 anys! les consultes de sexualitat i de alimentacio les contesten amb una semna tu tardes 3 semanes com a minim!!!! i jo fa unes 3 o 4 semanes en vaig fer una i encara es hora q me les cntestis!!!!!!!!
Elena Crespi

Bon dia Yeiiiii, ens sap molt de greu. Les consultes de sexualitat les hem atrapar aquesta setmana i ara estem anant per les de psicologia.
Aquest mes d'estiu la major part de l'equip està de vacances i només som dues persones responent, tot i que també estem de vacances.
Sempre, sempre contestem. Però realment la quantitat de consultes que rebem a psicologia són molt grans.
Aquest servei està fet per poder resoldre dubtes de manera anònima i gratuïta i esperem que enteneu que hi hagi una mica de llista d'espera per rebre resposta.
Però, de veritat, fem tot el que podem per orientar a tothom!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat