Incomoditat
Hola:)
La meva consulta era que soc molt petita.. faig 1,55.. i tinc 15 anys, em sento molt petita perque les meves amigues son d'1,70 mesomenys i poden anar a festes i a llocs.. I jo sempre m'he de quedar a fora.. Nose que fer per sentir-me millor perque em sento molt incomoda quan em diuen enana.
Gràcies!
InterPersonal

Hola Naath. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal
Veig que la teva alçada et porta diferents problemes Naath. Però crec que tenen solució. Entenc que el primer que comentes és quan vas de festa i no et deixen entrar perquè aparentes menys anys dels que tens. No sé si has provat de posar-te una mica de taló, maquilllar-te una mica...(sense exagerar però, dintre el teu estil) i posar-te al mig de la resta de les teves amigues, no quedar-te l'última.
En relació al segon tema, no t'has de deixar dir aquests calificatius com "enana", sobretot quan t'ho diuen en to de burla o despreci. Tothom és com és i ser una mica més baixeta que la resta no vol dir que no tinguis altres qualitats físiques i personals que destaquin i puguis treure'n partit. Hi ha moltes actrius i famoses que tenen la mateixa alçada que tu i que gairebé ningú es fixa en la seva alçada. Crec que també és una qüestió de seguretat i confiança en una mateixa. Pensa en alguna i segur que ho veus...
Gràcies per la teva confiança. Segur que hi trobes solució.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat