Suicidi.
Hola, tinc 17 anys, fa molts anys que penso en morir-me, des de que en tenia vuit o nou, fa cosa de tres mesos penso cada dia en tot moment com trobar la manera de morir-me però sense fer patir a la gent que m'envolta, se que és egoista per la meva part, però l'únic que vull es desapareixer. No tinc un motiu concret, els estudis em van molt bé, tinc una família genial, un germà petit que és lo més bonic per mi i una parella a la qual estimo moltissim, però vull morir-me. He escrit un seguit de cartes que he deixat en una carpeta a l'ordinador per les persones que estimo, perque sapiguen que els estimo i que ells no en tenen la culpa. Avui ha estat el primer cop que he intentat treurem la vida amb unes pastilles barrejades amb alcohol, l'únic que m'ha provocat ha sigut adormir-me unes tres hores i ara tenir un malestar general, sobretot mal de cap. No se que fer.. Necessito algun consell, no vull que sigui massa tard.
InterPersonal

Hola Eva,
se'm fa difícil poder-te ajudar des d'aquí, no et tinc al davant ni puc establir un diàleg amb tu, però crec sincerament que si m'has escrit és perquè desitjes d'alguna manera que algú t'ajudi, o sigui que espero poder-ho fer com sigui. M'agradaria demanar-te que em donguis una oportunitat d'ajudar-te intentant seguir els meus consells: primer de tot, necessito que responguis aquest escrit per assegurar-me que estàs bé i que no ho has intentat de nou, i en segon lloc m'agradaria que busquessis ajuda professional, si no saps a qui recòrrer, escriu-me i entre les dues buscarem algú que pugui atendre't. el meu correu és m.marull@interpersonal.cat. Sinó, parla amb els teus pares o algun familiar proper a qui li tinguis confiança i busqueu ajuda.
No sé ben bé el que realment t'ha portat a tenir aquests pensaments, però sigui com sigui, et puc assegurar que amb l'ajuda corresponent te'n sortiràs i podràs disfrutar d'aquestes coses boniques que et rodegen i que ara no t'omplen prou. No et rendeixis, em sents? Espero notícies teves!
Una abraçada ben forta!
Marina Marull www.interpersonal.cat