Pes
Hola mira sóc un noi de 17 anys faig 1'76 la veritat és que porto un temps una mica preucupat, ja que el meu pes faigui el que faigui no baixa dels 90 normalment sempre estic als 95 kg voldria saber si aquest pes per la meva edat i alçada està be.
Espero que em puguis ajudar. Gracies. :)
Sara Bujalance

Hola Desco97! No et preocupis pel pes en concret perquè és una cosa que depèn de mooooltes coses a més de l'edat i l'alçada. Depèn de la genètica, l'estil de vida, l'estat de salut, nivell d'activitat física, etc. El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar bé: de tot, variat, equilibrat, repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda). En aquesta pàgina tens la piràmide alimentària explicada:
També és important que facis esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé. I si veus que el pes et continua preocupant ves al teu metge, ell et pot orientar amb més detall visitant-te. Molts petons!!