relacions complicades
Hola soc un noi de 16 anys i ara estic mig començant una relacio amb una noia i necessito saber si pot funcionar o em fara mal o qe he d fer. La historia comença aixi: fa tres anys ens vam coneixer en unes colonies i ens vam liar pero i va haver com una historia rara entre mig i dspres d liarnos no ens vam tornar a parlar. Despres dun any vam tornar a coincidir pero jo tnia novia pero ens vam liar i vam intentar seguir pero no va funcionar i aquest any ella mha dit qe segueix enamorada d mi i qe no ha parat d pensar en mi i jo sento el mateix absolutament pero el problema es qe si comencem se qe acabara malament xk vivim un xic lluny i a mes tot i qe ella em diu qe mestima tinc la sensacio qe gairebe no ens coneixem i em fa molta por xk mai havia sentit res igual i ella es molt ligona
tinc moltisimes ganes qe lu nostre funcioni pero no se com ferho em podeu ajudar?
Elena Crespi

Werty, li has comentat a ella totes les pors que tens?
Quan es comença una relació, la confiança és molt important, sobretot si dubtes de qu epugui anar bé o no. Penso que és molt important que li puguis comentar a ella tot el que sents, les pors que tens, perquè en pugueu parlar amb normalitat i valorar què feu amb això.
No hi ha una fòrmula màgica perquè una relació de parella funcioni però si es parlen i s'encaren les coses des del principi amb tranquil·litat i confiança, és una molt bona manera de fer que el que tingueu sigui autèntic, funcioni o no... això mai se sap...
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat