ajuda!! problemes amb amistats!!
Hola!
Cap a principis de juliol, la meva millor amiga va deixar de parlar-me i quan l'hi enviaa whatsapps ella passava de mi encara que estigués en línea i quan anavem a les piscines no em feia cas i em deia que si no la podia deixar en pau.
Jo vaig marxar de campaments amb l'esperança de que quan tornés li hagués passat la tonteria i la cosa continuava igual. Jo li envio missatges i no contesta i quan provo de parlar amb ella fa com si no m'escoltés.
Que puc fer? Escriure-li un missatge no funciona.
Moltes gràcies!!!
Elena Crespi

Ostres, tejoda, sembla que aquesta amiga t'ha deixat de parlar i no en saps el motiu.
T'has plantejat què deu haver passat? què li deu haver passat?
Em plantejo que si no vol parlar amb tu ni per missatge ni en persona i et demana que la deixis en pau... podries provar com reacciona si, de veritat, la deixes en pau. Si ella no vol parlar del tema, no li parlis.
Per poder resoldre quelcom haurien de ser les dues persones que haurien d'estar disposades a resoldre-ho però si veus que ella no té la mínima intenció per resoldre el que hagi passat... potser pots fer el que et demana... provar de deixar-la i a veure què passa...
Sort!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat