amigues de veritat?
Hola, tinc una pregunta.
Amigues de veritat d'aquelles que hi puguis confiar, nomes en tinc dues, les altres son d'aquelles persones a les que li expliques les coses i despres quan sen faden amb tu o kuan dius una cosa que els i fa rabia, escupen tot el que els hi has dit.
Els hi hauria de dir que son unes impresentables? Que ningu confiara amb elles si continuen aixi? Que he de fer?
Ajudam siusplau
Elena Crespi

Hola anonima03!
Doncs potser no cal que els hi diguis que són unes imporesentables, potser els hi pots parlar del tema sense faltar al respecte.
Els hi pots comentar que sempre que els hi confies alguna cosa veus que ho acaben dient i que per tu la cofniança i que et guardin una mica el secret del que els hi expliques és important.
Els hi pots dir que et sap molt de greu que no sàpiguen guardar el que els hi expliques perquè llavors la confiança minva...
És a dir, explica'ls-hi com et sents envers a elles però no cal que els hi diguis que ningñu confiarà en elles ni que són unes impresentables.
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat