sos!! importanat
hola soc la sara i tinc 14 anys bueno per començar el meu pare es àrab i ma mare catalana i jo e naixut aqui a catalunya i bueno jo estic morena el problema esque els nens em veuen com una nena àrab i no parlen amb jo i tinc por de que em diguin si els hi demana-ho sortir em diguin que no sispau ajudeu-me que puc fer!!!!!!
gracies <3
Elena Crespi

Hola Sara!
Salutacions a La Garrotza des de la comarca d'Osona!
Una pregunta: saps realment si els nens et veuen com una nena àrab? i creus que això és dolent?
Potser els nens no et parlen perquè són tímids o els hi fa vergonya. El fet que el teu pare sigui àrab no ha de fer que els nens et deixin de parlar o que només sigui aquest el motiu. Potser n'hi ha d'altres.
No sé si els nens als que et refereixes els coneixes de tota la vida o són nous nens que has conegut ara, però els hi has de deixar temps perquè et puguin conèixer i perquè vegin com de fantàstica ets.
L'origen dels nostres pares o d'on som no ha de condicionar a les persones del nostre entorn. Entenc que, malauradament, de vegades passa... però et recomano que tu puguis anar fent normal perquè els altres vegin que no passa absolutament res i que ets una persona meravellosa!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat