Problema
Hola!
A vegades a l'insti, a classe, la gent em diu coses per ofendrem i molestarme, em podries dir com podria reaccionar o que podria fer perque deixessin de fer-ho,o que fer per que es pensessin que allo no m'ha molestat, que m'inporten una merda els seus comentaris, etc.
Graciess
Elena Crespi

Hola sinsajo23!
Doncs tu mateix dones la resposta: has de fer com si no t'hagués molestat i com si no t'importessin els seus comentaris. Has provat de fer-te el sord? diuen que no hi ha res pitjos que la ignorància.
Això si, si veus que els comentaris d'aquestes persones van a més i es passen més del compte, digue-ho al professor i a casa.
I, sobretot, ajunta't amb la gent que sí que et respecta i que no et diu aquestes coses i gaudeix de les bones persones que segurament tens al teu voltant.
A les persones que et fan això, les ignoraria completament perquè normalment es fan més fortes si intentes defensar-te dient i responent els seus comentaris.
Una abraçada i molts ànims!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat