Problema
Hola!
El problema que tinc es que soc bastant timida, si em poguessis donar algun consell que em pugues anar be tu agrairia.
He sentit que el teatre va be per aixo, es veritat? Que mes podria fer?
Gracies
Elena Crespi

Hola sinsajo23!
Abans t'he respost una pregunta i no sabia si eres noi o noia! ara veig que ets una noia!
El teatre ajuda molt a deixar la timidesa a un costat, tot i que segurament al principi et costarà força!
També et demano que et plantegis quines coses et fan ser tímida i com creus que és una persona que no és tímida. Comença a fer i a esforçar-te per fer aquelles petites coses que veus com a possibles. Petits reptes on creguis que estàs vencent la timidesa.
Mira aquelles situacions en les que no ets tímida... o creus que ets tímida al 100% del temps. Segur que trobes algun moment en el que no ets tímida... per què creus que en aquest moment ets menys tímida? Pots comportar-te així en alguna altra situació?
Per deixar la timidesa de costat és important estar amb gent de confiança, per tant, comença fent com si fossis menys tímida amb la gent amb la que confies!
I si el teatre t'ajuda, endavant!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat