Problema
Hola!
El meu problema es que ultimament tinc la cara molt greixosa, cada poques hores me l'haig d'estar rentant amb sabó per controlar tot aquest greix, i quan vaig a l'institut, on hi soc unes set hores, sense poder anar a casa, ho passo bastant malament per aixo. Tinc la cara amb molts brillos i la sento bruta.
M'agradaria que em diguessis que podria menjar i que no per controlar aquest problema, i si hi ha algun producte per poder controlar-ho, algun sabo, tonic, mascareta.. que pogues anar be. També voldria saber si podructes naturals o d'hervolari com l'argila poguessin anar be, i si es aixi quantes vegades les hauria d'utilitzar.
També tinc unes pigues, o ''lunares'' a la cara, que no m'agraden gaire i voldria saber si hi hagues alguna cosa per treureles, alguna crema despigmentant o algun tipus de tractament.
El mateix pels punts negres.
Moltes gracies per tot!
Sara Bujalance

Hola sinsajo23! Per tenir una bona pell és necessari menjar bé: equilibrat, recorda menjar fruites i verdures, beure suficient aigua i fer una dieta saludable. El que mengem té influència sobre tot el nostre cos, inclosa la pell, però el greix que surt a la cara té a veure, sobretot, amb un tema hormonal. El millor que pots fer és continuar rentant-te la cara matí i nit amb sabó especial per cutis greixós (a la farmàcia hi han moltes, et poden recomanar algun), i posar-te després un tònic i una crema per pell greixosa també. Durant el dia pots fer servir uns paperets per netejar els brillos, a qualsevol farmàcia o perfumeria en trobaràs. De totes maneres, si aquest problema no marxa i et preocupa, el millor que pots fer és anar al dermatòleg, ell/a et podrà orientar més concretament. Molts petons!!