Vull perdre volum
Hola!!!
Faig 1,63m i peso 48kg. No em queixo del meu pes perquè no estic grassa, però tinc moltes corbes. És a dir, tinc la grassa mal repartida. Tinc la talla extrapetita de pit, la cintura d'abella, les caderes marcades i la part alta de les cuixes (butxaques) súper grans.
No m'agrado gens perquè quan em miro al mirall sencera estic molt deformada. He provat de fer exercicis però només se m'enforteix el cul i no les caderes i cuixes i si faig règim l'únic que se m'aprima són els pits.
M'agradaria saber si hi ha algun exercici eficaç pel lateral de les cuixes i algun menjar que depuri aquesta zona.
MERCIIIIII!!!
Sara Bujalance

Hola Blanca23! El millor que pots fer és menjar bé: variat, equilibrat i suficient (sense quedar-te amb gana), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Si vols treballar especialment cames i cul fes esports com bicicleta, patinatge o step, així treballaràs tot el cos i, sobretot, cames i cul. De totes maneres, i el més important, és fonamental que acceptis el teu cos tal i com és, aquesta és la millor clau per estimar-se i estar bé amb un mateixa. Pensa que el físic també depèn d'un tema genètic que no podem canviar, i per això és tan important acceptar-nos tal i com som. A més, el teu cos és un cos femení, les caderes amples són un tret clàssicament femení i, per tant, es pot considerar un tret atractiu. No facis cas del model de bellesa actual, no és real (està ple de photoshop) i no és un cos femení perquè no representa allò femení: cintura petita i caderes generoses (com la Marilyn Monroe, ella sí era un model de bellesa femení). Molts petons!!