esperances!
al juny al marxar de viatje de fi de curs, una noia em va fer una foto amb un amic on estic asseguda a la seva falda, li estava preguntant que li passava i com que no el senia em vaig apropar i en aquells moment va enganxar la imatge, l'ultim dia aquestnoi se'm va llansar i jo no vaig estar a temps d'aparta'm pero nomes van ser segon, despres ja ens vam apartar. no li vaig dir res al meu novio i fa dos dies se'n va enterar. i ara m'ha dit que s'ha acabt per un temps.portavem una relacio a distancia ara a l'estiu i ja li e dit que per una part no li volia dir per aixo, perque discutir a distacia es molt dur. el dia 1 de setmebre torna i m'ha dit que ja parlariem i que si s'ha d'arreglar algo ja ho arreglaria'm. no se que fer,podria tenir esperances de tornar amb ell?
pd: resulta que ell si que s'ha liat amb una noia, pero cada vegada que li trec el canvia i diu que em poso a la defensiva, i aixo em fa rabia, que jo em vaig aparat quan vaig poder i ell si a liat!
Elena Crespi

Hola cat11s!
Doncs haurem d'esperar a l'1 de setembre...
De totes maneres crec que el millor que pots fer és ser-li sincera, tal qual ho estàs sent, i si veus que ell realment no intenta entendre't, hauràs de valorar si realment vols estar amb algú que no vol ni intentar entendre el que ha passat.
Si li vols parlar de la noia amb la que ell s'ha liat, intenta fer-ho amb el màxim de calma. I si veus que ell et diu que et poses a la defensiva, li pots dir, senzillament, que si heu de parlar del que t'ha passat a tu (entenc que tu no t'has embolicat amb aquest noi) també podeu parlar tranquil·lament del que ha fet ell (que sí que s'ha embolicat amb aquesta noia).
Sobretot tranquil·litat i si veus que no t'escolta, no et fa cas o no et respecta... has de valorar si realment vols lluitar per estar amb algú així...
Sort!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat