M'he equivocat i no se com arreglar-ho!
M'agrada un noi però ja te novia però jo li vaig seguir dient coses i al final es va enfadar.
No se com recuperar-lo, perque el prefereixo d'amic, i no se com fer-m'ho.
Elena Crespi

Hola!
Abans de tot, has d'estar segura que només el vols com a amic ja que si dius que el vols com a amic però encara t'agrada serà molt complicat i ell es pot enfadar encara més.
El que també pots fer és dir-li precisament això: que et sap greu que s'enfadés i que prefereixes tenir-lo com a amic que no tenir-lo. I explicar-li bé tot el que ha passat.
I en tercer lloc, li has de deixar temps, perquè si està enfadat, no es pot desenfadar d'un dia per l'altre, per tant, has de deixar que se li passi i anar-li demostrant que estàs allà com a amiga.
Però sobretot, recorda que per poder fer això t'ha hagut de deixar d'agradar com a quelcom més peruqè sinó et faràs mal a tu mateixa i l'estaràs enganyant a ell i això encara el pot enfadar més a ell i ser més perjudicial per a tu!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat