*-*
Holaa, tinc un petit dubte... no tinc cap complexe amb el meu cos, estic satisfeta amb mi mateixa i tampoc pateixo cap problema alimentari... però no entenc a què pot ser degut k menjo quantitats petites i de seguida m'atipo i em sento embafada. Pot ser degut a k faig poc exercici? Una consulta una mica inútil segurament, però és que estic una mica confosa i no ho vull comentar amb els pares perquè es preocupen de seguida :/
Agrairia una resposta, moltes gràcies :)
Sara Bujalance

Hola Sansa! Això que et passa d'estar tipa amb poc menjar és normal si et passa un o dos dies només. Pot ser perquè estiguis una mica envafada d'alguna cosa que has menjat, perquè estàs refredada, o una mica trista.... Però si això dura més d'un dia o dos és necessari que li diguis als pares (encara que es preocupin, són pares.... es preocuparan tota la vida) i aneu al metge per tal de confirmar que està tot bé. No t'espantis perquè no seria res greu però potser és una grip que estàs iniciant i necessites algun xarop o tractament.Molts petons!!