*
He estat sortint amb un noi durant un any i ara ell m'ha deixat perquè d'un dia per a un altre ha decidit que no m'estima i em vaig liar per primera vegada amb ell i ara ell surt amb una altra i lliga amb altres devant dels meus nassos estic desesperada no se que fer estic molt malament i no se com continuar sense caure'm una altra vegada... Ajuda siusplau!
InterPersonal

Hola Hiipster! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que et sentis trista davant d'aquesta situació. Són naturals aquestes reaccions després d'una ruptura. Fins i tot a vegades podem sentir ràbia. En la situació en la que et trobes i per com reacciona ell, has de valorar si t'agrada aquesta part que t'està ensenyant d'ell. Com es comporta i el mal que et segueix fent liant-se amb noies davant teu. Trista durant un temps ho has d'estar perquè són sentiments que t'ajudaran a superar-ho, però mira de fer coses que t'agradin, estar amb gent que t'aportin estimació i et valorin i posa distància i temps entre tu i ell, evitant fer coses que no et porten enlloc ( entrar al seu facebook, etc). Pensa en tu mateixa i dedica't temps a tu! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga