URGEEENT NOSE QUE FER!!! :"(
La veritat es que nose perque, aquest estiu em sento com si no hagues fet res. Com si no l'hagués aprofitat al maxim!! He sortit molt amb les amigues, he sortit se festa pro no molt, he fef el qur podia fer jo amb 14 anys. I veig com sacaba o sento que no he fet res, que podria haver fer mes coses. Dema men vaig amb la familia de viatge, suposo que ajudaea una mica, i despres anire a mes festes majors i concerts!!! Pero continuare pensant que no he fet res! I com si no estes a lestiu! Nose...es com si estes de caxances pero no les destiu, es cert que aquest any no he fet alguna cosa que solia fer lany passat quan era estiu, pero nose...
Que puc feer per sentirme bee i no pensar que he desaprofitat les vacances???
Que puc fer per acabar de gaudir al maxim lestiu que ja sacaba??
Moltissimes gracies!♡
Elena Crespi

Hola!
Doncs pel que dius sembla que has fet moltes coses i que encara t'en queden moltes per fer, per tant, no sé si realment no has fet res aquest estiu.
El que està clar és que no està essent igual que d'altres estius però això és completament normal. Mai hi ha une stiu igual que un altre però això no vol dir que aquest sigui menys estiu.
I pensa que no només durant l'estiu es poden fer coses... tens tot l'any per gaudir... per tant, si poses tant de pes a l'estiu, pot ser que llavors creguis que se t'ha quedat petit.
Mira enrere, recorda cada vegada que has sortit amb les amigues, cada vegada que has sortit de festa, les coses que has fet, allò que t'ha divertit... de veritat creus que no has fet res?
Pots veure que cada estiu és diferent?
Gaudeix del que et quedi... GAUDEIX! si penses que no ho gaudiràs... segur que no ho faràs!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat