No se què fer...
Hola! fa temps que parlo amb un noi de 18 anys i tontejem una mica pero jo en tinc 15 i no se que fer.. em diu de quedar pero m'han de portar en cotxe i els meus pares no em deixen perque es massa gran, a mi m'agrada i es veu bon noi i sempre li haig de ficar excuses pero no quedar... em sap molt de greu i no se com solucionar-ho per a que em deixin. Necessito ajuda!!
Elena Crespi

Irene...
i per què enlloc de posar-li excuses no li dius el que realment et passa. Ell té 18 anys i si sap que en tens 15 veurà completament normal que ho hagis de comentar a casa i que a casa siguin reticents. Potser si li comentes trobeu alguna alternativa entre els dos.
I és normal que a casa els hi costi d'acceptar ja que el deuen veure com un noi de 18 anys més gran que tu i els hi deu fer por.
Jo et recomanaria que parlessis amb ell i també amb els teus pares per demostra'ls-hi que ets una noia responsable (espero que ho siguis) i que és normal que tinguin por però que tu ets conscient del que et fas i que vols quedar amb aquest noi...
A veure si entre la conversa amb ell i amb els teus pares trobeu solució...
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat