Amor a distància!
Hola Elena, aquet estiu he conegut a un noi fantàstic de un any més petit que jo. L'he conegut a unes colonies fora i els dos ens agradem molt, pero ell té novia, i com estem a distància ya no es el mateix que avans. Ara ja no parlem tant i encara surt amb la seva novia... no sé que fer, no paro de pensar amb ell i em poso molt gelosa. No sé si encara sent el mateix per mi. Ajuda! Moltes gràcies!
Elena Crespi

Daniela, com estàs?
Doncs hi ha un petit gran problema... que té nòvia...
Estàs segura que vols tenir alguna cosa amb algú que ja té parella? Potser lhauries d'encoratjar a que, si realment vol alguna cosa amb tu, no la pot tenir mentre tingui una relació amb una altra noia.
Sinó és una manera assegurada de fer-vos mal i fer-li mal a la novia.
Entenc que ell deu ser un noi fantàstic... però depèn de fins a on arribi amb tu... també és un noi que és capaç de "tontejar" amb una altra noia tenint parella, és a dir, de ser una mica infidel també...
Ves amb molt de compte i parla-ho amb ell!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat