anorexia
Hola!
Mira tinc 13 anys i medeixo 1'66 i peso 64 kg. El metge em va di que estava perfecte, pero jo amb vec gorda. Cada dia al acabar de dinar sempre me'n vaig al bañy i em peso, menjo més lentament per no engrexarme tant...
Li vaig preguntar amb una amiga, que va ser anorexica, i amb va dir que anes al sicoleg, que ella també va passar per aixo i al final va acabar ingresada.
Jo no vull se anorexica, pero el meu cap, nose, es com si volgues ferme aprimat.
Tinc por de acabar aprimante molt i despres no saber com engrexar. Adames sóc diabetica. Ajuda siusplau tinc molta por. Aixo no hu sap ningu, nomes la meva amiga. Els meus pares no saven res i hu estic passant força malament.
Sara Bujalance

Hola Anoieta! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, em sap greu que ho passis malament. Pel que m'expliques la preocupació pel físic i el pes t'està fent massa mal. Tal i com et diu la teva amiga és necessari que parlis amb un professional del que t'està passant per tal d'evitar que pateixis anorèxia. A més, sent diabètica és encara MÉS PERILLÓS que pateixis problemes amb el menjar, així que evitar problemes tan greus, parla amb els teus pares. Sé que costa fer-ho, però són els teus pares i tot i que es pugin posar tristos o nerviosos, faran tot el possible per ajudar-te, tal i com faries tu si ells tinguessin un problema. Molts ànims i motls petons!!