Confusió
Mira, hos explico; fa unes setmanes va ser la festa major del meu poble, i jo una nit estava amb unes amigues al centre del poble i de cop uns nois se'ns van apropar i ens van demanar el mobil i tal i vam estar parlant amb ells. Després ens vam separar,no m'enrecordo gaire però crec que després vam quedar amb ells més tard en un lloc, o simplement ens els vam tornar a trobar. Vam estar parlant amb ells una estona més, i de cop vaig començar a tontejar amb un noi. Al final ens vam acabar liant i la veritat es que jo no volia gaire perquè encara no m'havia liat mai amb ningú i pues això de liar-me amb un desconegut no es que m'agradés gaire la idea, però nose perquè però ho vaig acabar fent. Si que és veritat que a vegades em costa dir que no amb algunes coses. Al principi no pensava que passaria això, però crec que ara m'estic començant a pillar de ell, tot i que se que no es una bona idea, perquè és es típic noi que li tira la canya a totes i que després, segurament com va fer amb mi, passa d'elles. I pues ara em donc compte de que ell passa de mi i que nomès vaig ser un lio de una nit i jo, pues m'he pillat. Necessito que em dongueu algun consell perquè em pugui oblidar de ell, o digueu-me què fer si un altre dia em passa el mateix amb un noi, osigui com dir-li que no o algo. Moltes gràcies adolescents <3
Elena Crespi

Hola Laia10!
Doncs saber dir que no és molt important ja que sino et veuràs fent coses que realment no desitges i això no t'ajuda gens ni mica.
Et recomano un llibre d'un company de professió que es diu Walter Riso:
Es diu "El dret a dir no" i potser t'ajudarà a guanyar assertivitat (no saber dir que no és no ser assertiva).
Amb aquest noi, si et vols oblidar d'ell, intenta no contactar amb ell, no estar pendent del telèfon, ni d'escriure-li ni del seu facebook... i intenta fer coses que et diverteixin i que et facin passar bones estones amb les amigues, la família, tu sola...
Un abraçada i ànims!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat