Amistats
Hola! Moltes gràcies per estar llegint això.
Veuras, jo no he tingut problemes d'autoestima mai i sempre he sigut una noia feliç i alegre. Però aquests ultims mesos ho estic passant malament i odio estar aixi.. Tinc problemes amb les amistats.
Jo abans (el curs passat) tenia un grup tancat d'amigues pero ens feiem moltissim. La meva millor amiga, la Judit era molt important per mi. Un dia vam discutir i com soc massa impulsiva li vaig dir coses molt lletjes.. El dia seguent no em va voler parlar i al sortir de classes ens vam cridar mutuament. A partir d'aquell dia, no m'ha tornat a parlar mai més a pesar dels meus intents perque em perdones. Fa menys d'una setmana li vaig enviar un gran text per whatsapp i la seva resposta va ser que no es creia res i que la deixes empau. La veritat es que aixo m'ha afectat molt ja que l'enyoro moltissim i la necessito. Cada dia durants els ultims 5 mesos la recordo... Fins i tot m'he apuntat a classes de cant nomès perque ella va. No la puc oblidar i em mata per dintre. A part, tinc una altra amiga, que no se si es una relacio toxica.. Quan estem bé, anem tot el dia juntes i som inseparables. Pero no tot son flors i violes. Ens barallem moltissim, i de vegades no m'agrada estar al seu costat. Ara mateix li guardo rencor perque al meu aniversari ens vam discutir.. Nose que fer, torno a ser amiga d'ella o no l'hauria de perdonar més? Es que quan li deixo de parlar, tinc ganes de tornar a ser amiga seva! Si us plau, Ajuda!!!
InterPersonal

Hola raquel12! Sóc l'Elisabet Aulet, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la teva consulta. En la situació en la que estàs crec que has de valorar si val la pena seguir lluitant per aquesta amiga, ja que tu dius que has fet molts intents per disculpar-te. Pots fer un intent més parlant amb ella cara a cara i afirmant-li que tot el que li vas dir al wattsupp és veritat!! Respecte l'altra amiga valora les coses positives que teniu, amb les amigues a vegades tenim desacords i algunes discussions. Pots fer una llista de pros i contres d'aquesta amistat per decidir si seguir sent la seva amiga. Elisabet Aulet. www.interpersonal.cat / Facebook: Elisabet Aulet Psicòloga.