SÓC LLETJA?
Hola, abans de tot dir-vos que m'agradaria ser anònima siusplau(:
Bé doncs, de totes les meves amigues sóc la única que no m'he liat mai i em considero l'aneguet lleig ja que sóc diferent a elles, sóc baixa i plana, i també sóc la mes lletja de les meves amigues...Sempre que quedem i veuen als nois van amb ells i començen a parlar, i esclar els nois passen olímpicament de mi, aixó significa que no agrado a ningu...em sento molt malament:(
Elena Crespi

miimii27!
Una cosa molt important i que pot semblar una tonteria però que realment és la base de tot:
si tu mateixa penses que ets lletja, baixa i plana ja no vas amb confiança i això es transmet.
Sí que és cert que el físic és la façana de la casa però segur que, en al gun moment, coneixeràs un noi que la teva "façana" li encantarà i li agradarà molt el que hi ha a dins.
Però perquè aixó pugui passar... has de començar a confiar en tu mateixa. Que encara no t'hagis liat amb ningú no vol dir que la resta de nois passin de tu, segur que hi ha molts nois que els hi agrades però no s'atreveixen a dir-t'ho.
Però a part d'això: anem a veure com pots cuidar la teva façana i l'interior de la casa!
-Mira't al mirall: has de trobar aquella part del teu cos que t'agradi més... et diré més... com a mínim n'has de trobar 3 de coses que t'agradin del teu cos. I si no les trobes... ves-te mirant al mirall fins que les aconsegueixis trobar. Mira't bé!!
-Pensa en les coses bones que tens i que no es veuen en el mirall... m'agradaria que en trobessis 5!
i a partir d'aquí, busca aquelles coses que no t'agradin tant (tots tenim coses a millorar, TOTS) i comença a millorar el que vegis que no t'agrada tant. No només a nivell físic, sobretot a nivell intern.
Que veus que t'estimes poc? doncs intenta fer alguna cosa per estimar-te més
Que veus que somrius poc? doncs busca coses que et facin somriure.
Als nois els hi encanten les noies que somriuen i que són optimistes! Per tant, per tu i per tal que puguis trobar, quan toqui, a algú... has de mirar què et fa somriure...
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat