AUTOLESIONS
Fà calor i és estiu, per coses personals anteriorment m'he autolesionat i tinc cicatrius a les ninetes i cuixes, no vull que ningú s'hi fixi ni es doni conta, com puc anar vestida sense pasar calor i que ningú ho noti? urgent siusplau!
Elena Crespi

Hola, doncs crec que, primer de tot, et demanaria com està el tema de les autolesions: dius que anteriorment ho has fet i espero que avui end ia i en el futur no sigui un recurs a utilitzar ja que no és bo que t'autolesionis, ni pel teu cos ni pel teu cap...
En segon lloc: hi ha una cosa important, de vegades voldràs dissimular-ho i no sabràs com. No sé com són les autolesions i on s'han de dissimular ben bé però a l'estiu portem roba més lleugera i es veu més part del cos, per tant, és complicat.
Roba que sigui primeta i que permeti passar l'aire t'ajudarà a estar més fresqueta però espero que mica en mica puguis anar portant roba que, tot i que es vegin les autolesions, no et faci sentir incòmode.
I tingues en compte que hi ha moltes d'altres solucions abans que autolesionar-te... si no les veus, sempre pots demanar ajuda!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat