NECESSITO AJUDA ENORMEE NOI I PISCINA!!!
Bona tarda, a veure el problema que tinc es que el noi que m'agrada diu que li agrado bueno estem sortint fa 2 mesos i ja coneixo als sues pares i eso...i m'ha dit per anar a seva piscina, jo hi estic d'acord i mons pares igual però el que passa es que no m'agrada el meu cos, medeixo 1'59 i peso 60kg, ell no sap el meu pes pero sap que em veig gorda i em diu que li es igual que a ell li agrado i que estic super be i que si puges de pes li donaria igual pq m'estima tal i com soc pero jo no ho veig aixi...tinc por de quan em vegi amb el bikini que s'espanti o algu...fa pocja em va veure i no em deia res parlavem jugavem de tot pero no em mirava la panxa, i l'altre problema es que clar peso bastant pero de pit tambe o sigui ''estic ben dotada'' faig talla 95 i em fa cosa que pensi que tinc massa pit i que com que estic gorda fa que tingui mes pit. Ajudaaa siusplau que puc fer per pujarme l'autoestimaaaa!!!!
Graaaacies i molts petonss!!
Elena Crespi

Hola OhMyLof!
Doncs em sembla que ja t'havíem respost a la consulta però potser no s'ha publicat correctament.
Primer de tot: a ell li agrades tal i com ets... per què tu no t'agrades tal i com ets?
En segon lloc: dius que fa poc ja et va veure i que vau estar parlant i jugant, fantàstic! però dius que no et va mirar la panxa... i si te l'hagués mirat? creus que t'haguessis sentit bé? sovint quan algú no fa una cosa no ens agrada però si la fa també li trobem el costat negatiu.
Segur que et va ben mirar aquell dia i li vas encantar, repeteixo: ENCANTAR!
Crec que és important que comencis a mirar-te i a buscar les coses positives que tens:
-Mira't al mirall i busca 3 coses del teu cos que t'agradin... i si no les trobes ves-te mirant en diferents dies i aconsegueix reunir 3 coses
-Pensa en quines coses bones tens que no siguin físiques, troba'n 5!
a partir d'aquí, busca aquelles coses que no t'agradin tant (tots tenim coses a millorar, TOTS) i comença a millorar el que vegis que no t'agrada tant. No només a nivell físic, sobretot a nivell intern.
Que veus que t'estimes poc? doncs intenta fer alguna cosa per estimar-te més
Que veus que somrius poc? doncs busca coses que et facin somriure.
Als nois i a la teva parella els hi encanten les noies que somriuen i que són optimistes! Per tant, per tu i per tal que puguis trobar, quan toqui, a algú... has de mirar què et fa somriure...
I quan estiguis a la piscina, pensa que és important passar-t'ho bé amb ell... segur que et mirarà i li encantarà el que veurà i si a més et veu alegre, tranquil·la i segura, encara li agradaràs més!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat