Quee puuc fer?
Holaa!
Jo seempre he set la més baixeta i la més primeta de la classe i quan vas a cumprar amb amiigues tu casibé has d'anar a la secció de nens. Ultiimamen no menju massa i no se perquè. Desde l'ultiima vegada que em vaig pesar me apriimat 2 kilos. És normal? Qué puc fer? No m'agrada el meu pes!
Tiinc 15 anys i medeixo 1'55 i peso 37 kilos Està bé?
Mercii!
Sara Bujalance

Hola Carleeta12! El teu pes és baix per la teva alçada, per això és molt important que vagis al teu metge, ja que és necessari que comprovi si la teva salut està bé. Mentrestant, assegurat de menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), suficient (sense quedar-te amb gana), i repartit en 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda). Menja encara que no tinguis gana fent un petit esforç, pensa que estàs creixent i és molt important que el teu cos rebi tots els nutrients per desenvolupar-se. Una altra cosa que t'ajudarà és parlar amb els pares i amics sobre com et sents. I sobretot, ves al metge per comprovar el teu estat de salut. Molts petons!!