Amor:(
Hola!
Jo volia parlar de un tema que em te molt preocupada. Jo estic enamurada d'un nen que es diu Roger, parlavem i tal, pero va haver un dia que li vaig dir que l'estimava, pero el meu amor no va ser correspost. Desde aquell dia, no em tracta igual, pel wp esta una mica borde, i al insti fa com si no existis, jo em faig la dura, pero en realitat estic fatal per dintre.
Pimer: que podria fer per oblidar-lo?
Segon: quan ja el tingui oblidat, com podriem recuperar la nosta amistat.
Gràcies i un petó! :*
InterPersonal

Hola andreita8. Sóc l'Assumpta Muns, d'Interpersonal. Pot ser que en Roger s'hagi allunyat de tu perquè no s'esperava que li diguessis que l'estimaves? No dubto que te l'estimis eh...però de vegades, quan algú ens agrada molt o n'estem molt penjats li diem que ens l'estimem sense pensar què vol dir per l'altre estimar o que no ho acabarà d'entendre.
Tampoc dic que estigui bé aquest canvi d'actitud tant fort d'ell cap a tu i que estigui borde amb tu, però potser ell no sentia exactament el mateix que tu i és la seva manera de fer-t'ho saber. A la primera pregunta, et diria que primer de tot "no et facis tant la dura"..., que en parlis amb les teves amistats o persones amb qui tens confiança. És normal estar trist o enrabiat o decepcionat quan algú ens agrada i no som correspostos o correspostes. També que intentis fer coses que t'agradin durant el dia i que et facin distreure del tema, per no estar pensant sempre el mateix. Mica en mica veuràs com no t'ocupa tant espai del teu "disc dur" (cap). En quan a la segona pregunta, jo penso que li has de donar un temps perquè es distanciï del tema, i això vol dir no anar-li massa al darrera, parlar-hi poc pel wp o altres, donar-li espai perquè no se senti agobiat. I quan hagi passat aquest temps prudencial, si vols recuperar la seva amistat i ell no està tant borde intentar parlar amb ell tranquilament i deixar-li clar que només el vols recuperar com a amic. Espero que et vagi molt bé andreita8. Ah! i pensa que estar enamorada és molt xulo però que ho pots estar vàries vegades a la vida.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat