relació
Bona nit,
Fa uns quants anys que tinc una relació amb el noi que creia que era l'amor de la meva vida. Ja som grans, hem fet un munt de coses junts (viatges, etc) i quan tot va bé, sembla que siguem fets l'un per l'altre. Però el problema ve quan ens posem a discutir; perdem el respecte i el control, els dos ens diem coses horribles i molt feridores i ara, últimamwnt, arribem a les mans, que acostuma a començar ell. Tinc una barreja molt gran de por i dolor, no vull que s'acabi perquè hi ha molt amor entre nosaltres, però gens de confiança i respecte. Nose si la violència pot anar a més, tant física com psicològica ( amb desprecis constants, infravaloracions, insults...), i m'agradaria que puguessis aconswllarmw sobre com actuar.. He de tallar una relació d'arrel només per aquests fets, o hem dintentar canviar tot i que ens resulti molt dificip? ( com ja he dit, portem molt de temps junts i hi ha discusions i resentiments acomulats).
Moltes gràcies
Elena Crespi

Mir45, com estàs?
Sense cap mena de dubte us diré que busqueu ajuda professional perquè això no se us en vagi de les mans.
L'amor no només està format dels bons moments, ja que si no hi ha gens de confiança i respecte... no es pot dir que sigui amor complet.
Per tant, si voleu començar a arreglar això per poder tenir amor de veritat, us recomano dues coses:
-que en parleu vosaltres i que, evidentment, intenteu posar fre a les baralles on aneu a les mans, a les faltes de respecte i de cofniança i comenceu a forjar un destí millor pels dos
-que busqueu ajuda professional amb una terpaeuta de parella que us pugui ajudar i orientar per a millorar la vostra relació.
Per l'edat que teniu us puc recomanar el servei de consutla jove que portem a Vic i a Barcelona (no sé si coneixeu algun psicòleg d epcnfiança més a prop de casa vostra).
Però per si voleu demanar ajuda: www.consultajove.cat
Espero que pugueu resoldre-ho ben aviat!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat