Si o no?
Fa temps que veig un noi a un lloc on vaig jo. Molt sovint m' el trobo, el miro, em mira. No ens somriem, ni tant sols ens saludem, simplement ens trobem. M' agradaria dir-li alguna cosa, perquè aquests últims dies noto que vull anar a aquest lloc per veure'l, que el trobo a faltar i que vull saber qui és. Crec que m' agrada. Com ho faig?
InterPersonal

Hola JujoeArmstrong
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per fer servir el consultori.
És curiós com a vegades, sense conèixer una persona, ja ens atrau, oi? Tot i així et diré que abans de decidir si t'agrada o no, primer el coneguis i parlis amb ell. Llavors ja veuràs si realment t'agrada o simplement era atracció i no és tan interessant com semblava.
No m'expliques quin és aquest lloc on us trobeu, però la millor manera de començar una conversa és a partir del lloc o situació on coincidiu. Prova uns dies abans de somriure-li, a veure com reacciona. I llavors ja tindràs via lliure per iniciar una conversa. Tot i que és molt típic parlar del temps, és una bona manera de trencar el gel.
Així que agafa confiança i endavant! Així surtiràs de dubtes!
Una abraçada
www.consultajove.cat