No se que fer...
Hola...
No se que fer la veritat... Se que no tindria que fer-ho però a vegades quan em fico a dutxa agafo la maquineta i em faig talls... d'uns quatre centímetres i no son superficials alguns no paren de sagnar.
No ho faig perquè vull, no em dono conta de que ho faig fins que es massa tard. No se que fer, i no puc dir-li al meu metge perquè els meus pares s'ho prendrien malament.
No se que fer, soc una noia amb problemes de confiança però no se que fer, podria ser algun que estigues afecten el meu cervell?
Sisplau ayudeume.
InterPersonal

Hola HoSento,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la confiança.
Primer de tot has de PARAR de tallar-te! És molt important que paris de fer-te mal d'aquesta manera. Tallant-te no soluciones res, tot continua igual i a més et deixa cicatriu i mal estar. Et recomano que primer de tot treguis la maquineta de la dutxa i l'amaguis a algun calaix.
En segon lloc, et recomanaria que en parlessis amb els teus pares. Ells són les persones que segurament més t'estimen i que més es preocupen per tu. És important que els expliquis com et sents perquè ells et podran ajudar molt més que jo des d'aquí. La família i els amics hi són per quan ens sentim malament i sols, són ells els que ens poden recordar com d'importants som i com ens estimen, així que deixa't estimar per ells. Confia-hi, estic segura que et respondran!
Una abraçada molt forta!
www.consultajove.cat