CONTESTEU!!
Holaa:)
Soc una nena de 13 anys. el que volia demanar-vos es que moltes de les nenes de la meva classe tenen amics nens. Es fan amb ells, queden amb ells i taal. La questio es que jo no tinc gairabé d'amics nens. Allo que els hi pugui explicar tot, quedar amb ells, etc, NO. Jo si que a la classe parlo amb ells i amb alguns ric i tal, però fora de classe nomes els saludo. Mai hem quedat ni els hi explico les meves coses. Es com si em fes una mica de corte perque son nens i no ho entenc, es normal?? Amics nens que pugui quedar i aixo es un, i tampoc es que quedem, ho fem mes per compromís perque les nostres mares son millors amigues i aixo... Però som amics.
Espero que em pogueu ajudar, magradaria poder fer-me més amb els nens. Si podeu dir-me alguna cosa us ho agrairia mooolt!
Moltes gràciees!!:)
InterPersonal

Hola
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal, gràcies per la teva consulta.
Les relacions d'amistat s'han de basar en interessos comuns i en l'estima mútua. No es tracta de comptar quants en tens, perquè la quantitat no fa la qualitat.
Si realment vols tenir més amics, hauràs d'interessar-te per ells, demanar-los coses, buscar quines coses podeu compartir o fer conjuntament. Es tracta de conèixer gent nova i de saber sobre els seus interessos i mica en mica ja aniràs veient amb quines persones tens més feeling que amb altres. També t'has de sentir còmode amb ells i notar la confiança suficient per explicar-los els teus problemes. A vegades és millor tenir pocs amics però bons que molts coneguts, no creus?
No t'atabalis massa amb això, t'ho dic de veritat, perquè no val la pena. Centra't a conèixer gent i ja veuràs com a mesura que et vas relacionant amb més gent, més fàcil et serà iniciar algun tema de conversa.
Una abraçada
www.consultajove.cat