4 mesos sense veurens
hola,tinc un problema molt gran,i aveure si empodeu ajudar una mica :)
mireu, jo he començat fa poc una relacioambun nen que no es d'aqui, ella vingut de vanances amb la seva avia pero tornen a marxar al seu pais. ahir ens vam despedir plorant els dos, perque no ens veurem fins a elnadal que torna aqui, jo no vull sortir de casa, no vull, fer res,no vull parar de plorar... Si us plau, em podeu donar algun consell per no pasar-ho tant tant i tant malament de com estic ?? Mersi<3
(si us plau,vull ser anònima)
InterPersonal

Hola maria,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Les despedides són dures, oi? Pensa que els primers dies són els més difícils perquè has passat moltes hores amb aquesta persona i de cop, ja no hi és. Intenta sortir de casa i passar-t'ho bé. Queda amb les teves amigues i fes coses que t'agradin. Així, al vespre li pots enviar tot el que has fet per whatsapp o per facebook o per e-mail... (les opcions són múltiples).
Si aneu mantenint el contacte no es farà tant dur. Intenta no pensar massa en que el trobes a faltar, sinó en: "faré això i així li puc explicar", veuràs que a ell també li agradarà saber que, tot i que el trobes a faltar, no et quedes tancada a casa.
També et dic que, si algun dia estàs molt malament, prova d'escriure una carta on expliquis com et sents, ja veuràs que això t'alleugerirà (tots tenim els nostres moments de melancolia)
Una abraçada
www.consultajove.cat