Els pares es posen al mig...
Hola! Tinc un problema i necessitaria consell. Estic enamorada del meu millor amic des de fa 6 mesos. A l'estiu vam probar de sortir junts, però casi no ens veiem, els meus pares estaven al mig i ho vem deixar. El cas és que ell escara està enamorat de mi igual que jo amb ell, però els meus pares no em dexen tenir novio, perquè diuen que soc molt jove (tinc 13, casi 14 anys), i que em distrauria dels estudis. Jo crec que si ell m'estima de veritat (que és el cas), no dexaria que em distraigues ni res per l'estil. Què podria fer? Gràcies.
InterPersonal

Hola xeniaa_piruleta! Quin nom més xulo!! Els teus pares volen protegir-te com la majoria de pares. Ells pensen que és massa aviat per tenir nòvio i potser tenen raó. Però si t'has enamorat de veritat, és molt difícil manar al teu cor. El cor té les seves pròpies normes! Els teus pares poden prohibir-te que surtis amb ell però no que deixis d'estimar-lo ja que amb els sentiments no podem manar-hi. El que has de fer és demostrar als teus pares que tot i els teus sentiments ets una noia responsable i que no deixaràs de banda els estudis. Proposa'ls-hi fer una prova, per exemple que et deixin sortir amb aquest noi durant un trimestre i que valorin si t'has distret a partir dels teus resultats a l'escola. Si treus bones notes i tot continua igual de bé potser s'adonaran que ets responsable i que no et deixaràs distreure! Però si no ho accepten els hi hauràs de fer cas de totes totes, ja que ells el que volen és el millor per tu i és important que els escoltis per aconseguir tenir-hi una bona relació!
A veure què et diuen!!
Marina Marull www.interpersonal.cat