Em faig fàstic
Hola, tinc 15 anys... detesto el meu cos... M'he aprimat molt, però encara no m'agrado. Medeixo 1.54 i peso 57 (màxim)... Les meves amigues em diuen que no em cappfiquii.. pero no magrada mirarme al mirall.
Tinc nòvio em fa molta cosa anar a la platja, li he explicat una mica... dons que em vull aprimar i això.. i ell ma dit que com a molt menjés sà i fes exercici però que res de fer burrades. El que tinc por es que no li agradi... Que fem coses pujadetes i nosé... :/
Sara Bujalance

Hola andreiita! Fes cas del teu novio perquè et dona les pautes correctes: menjar bé (com diu la piràmide alimentària, aquí la tens:
), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Si fas això com a hàbits (sempre o casi sempre) no tindràs cap problema en mantenir-te en un bon pes i bona salut. I, molt molt important, no basis la teva autoestima en el pes perquè és una cosa que també depèn de factors que no controlem com, per exemple, la genètica. Per això és molt important que aprenguem a acceptar-nos tal i com som, valorar-nos positivament i estimar-nos per les coses que sí triem: actituts, pensaments, les coses que fem, com tractem als altres, els nostre valors...etc. I pel que fa a relacionar-te amb el teu novio, parla amb ell de com et sents de cara a trobar-te prou segura per fer les coses que voleu fer. Si és la teva parella és perquè li agrades (no tinguis por de no agradar-li) i també ha de respectar el moment en el que et sentis preparada. Molts petons!!