Avwgades m'agradaria no tenir germanes.
Hola guapa, tinc un problema, soc la petita de 4, les mevs germanes grans tenen 18 16 i 15, i jo 13. La veritat em sento més mimades que elles.
Me les estimo moltissim, pero avegades me la jugan. Son super simpatiques i eso, Bueno el meu problema esque elles tenen estil propi i la de 16 doncs en realitat es vestant arrogan, es preciosa esta prima i li queeda be tot, i te un estil molt alegan, m'esncanta, pero avegades no...
Mira que jo tinc estil propi, i avegades em puc posar uns pantalons cagats xonis que no passares, pero si porto algo xoni, algo que posa alla HOLISTEEER enorme a la samarreta o depen de que no puc posarmo perque ja em critiquen, igual que me mare, i sempre m'he de posar lu mateix i no m'agrada anar sempre igual!
se que es una tonteria pero no puc mes ho porten fen tota la vida! i percert ara que m'han donat paga cada mes doncs em deixen anar de compres i comprarme el que vulgui ppero no es pot peque clar! xonixonixoni.
oh de veritat es udiooooooooos
InterPersonal

Hola!! Com estàs? veig que una mica agobiada amb les teves germanes!! A tu t'ha tocat ser la petita en una casa plena de dones i evidentment això té una sèrie d'avantatges però també uns quants inconvenients. El que et passa atu ara és que només veus els inconvenients, la qual cosa és normal, ja que a vegades poden ser molt odiosos com dius tu... què pots fer? per començar perquè no fas una llista de les coses bones? així quan alguna cosa et sembli odiosa podràs recordar la llista de coses bones per alleujerir-te una miqueta! i pel que fa al tema de la roba, doncs mira tingues una mica de paciència, segurament les teves germanes ja hi havien passat abans que tu per aquesta etapa i probablement et podrien donar algun consell de com afrontar-la. No els hi agrada com et vesteixes? Pregunta'ls-hi a elles què farien en el teu cas. Potser et poden ajudar o potser aconsegueixes que es posin al teu lloc i t'entenguin. Sigui com sigui no deixis que t'afecti tant, com més importància li donguis més et criticaran. Mostra't segura i poc a poc et deixaran en pau. Pensa que elles segurament et critiquen perquè es preocupen per tu i volen que vagis estupènda però els hi has de fer veure que cadascú té el seu estil i que no només hi ha un estil únic!
Molts i molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat