Millor amic amb novia!
El meu millor amic sempre ha estat enamorat de mi, i tot i que a mi també m'agradava, no vam intentar-ho mai perquè érem molt joves i no volíem perdre l'amistat.
El cas és que fa un any, ell va començar a sortir amb una noia.
Al principi no hem molestava però ara que començo a adonarme que la seva relació s'ha tornat més seria, ho passo molt malament quant els vec junts. A més ella es fica molt gelosa i s'enfada amb ell quan ens veu parlar junts. La nostra relació ja no és la mateixa, ja no podem quedar a soles i no puc estar igual amb ell perquè esta molt distant.
Fa poc vam parlar del tema i em va dir que també em trobava molt a faltar, perquè amb la seva novia no pot fer les mateixes coses que feia amb mi.
Però ell no es separa d'ella ni un moment, i ja no ho puc suportar més!
No vull perdre la seva amistat, però tampoc puc quedar amb ells i veure com s'enrotllen al meu davant, em fa molt mal perquè crec que encara sento algo per ell!! Consell sisplau!! :(
InterPersonal

Hola Dadi123,
Gràcies per utilitzar el consultori! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Doncs quina situació més pèssima! Primer de tot et diria que t'asseguréssis que realment t'agrada. A vegades, quan tenim por de perdre algú que sempre ha estat al nostre costat, l'idealitzem i creiem que hem perdut l'oportunitat amb ella.
Pel què m'expliques sembla que mai heu intentat res, potser és que a tu no t'agradava prou, o que realment només ereu amics. Crec que t'has de centrar en això i en aquest sentiment que tenies abans. Si mai vas creure que podia ser un bon nòvio potser és per alguna cosa, no creus?
Pel què fa a la relació que té amb la seva nòvia, no pots fer-hi res. Tu pots continuar sent amiga d'ell, però si ell decideix passar més estona amb la nòvia... Doncs hauràs d'acceptar-ho o distanciar-te d'ell durant un temps.
Entenc que et faci mal veure'l amb una altra noia si sempre ha estat enamorat de tu i que et sembli que l'estàs perdent. Però et puc assegurar que si aquesta amistat és tan forta com la descrius, aguantarà aquesta situació i mil situacions més!!
Una abraçada!
www.consultajove.cat