soc pesada?
holaa:) us escric perque fa algun temps els nois m'acostumen a dir que soc pesada, no tots, pero la majoria. La veritat no m'anadono compte. Em molesta molt que m'ho diguin. M'agrada molt parlar amb nois, coquetejar, etc... Pero no se com fer-ho sense ser "pesada".
em podrieu ajudar siusplau? algun truc per no ser pesada o per que els nois vulguin parlar amb mi?:$
InterPersonal

Hola anonimaa
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per fer servir el consultori
Primer de tot et diré que si t'ho ha dit més d'un noi, potser sí que et fas una mica massa insistent, no creus? Llavors, tot i que no t'agradi que t'ho diguin, és la millor manera de prendre'n consciència i actuar en conseqüència.
També t'he de dir que els nois normalment (no tots, és clar!) no estan tan pendents del whatsapp com les noies, ni tampoc tenen tanta necessitat d'explicar tot el que han fet durant el dia. no m'acabes d'explicar en quines situacions t'ho han dit, però intentaré donar-te alguns consells, a veure si t'ajuden:
- no cal que cada dia diguis bon dia i bona nit. És divertit trobar-ho algun dia, però si es converteix en una rutina... ja no té gràcia
- si no té ganes de parlar i explicar-te què ha fet durant el dia, deixa d'insistir. És millor retirar-te abans que t'engenguin.
- Prova de no escriure durant uns dies. Aquesta és una prova de foc, és difícil, però dóna resultat. Si ell està acostumat que tu sempre l'obris i de cop deixes d'obrir-lo, es preguntarà què ha passat i llavors haurà d'actuar. Si està interessat en tu ja t'obrirà, ja veuràs! i si no l'interesses....serà la manera de saber-ho.
Molts ànims!
Una abraçada
www.consultajove.cat