Autoestima
Hola!
El motiu d'aquest missatge és perquè a vegades em veix inferior a altres, a que no puc fer res bé. No sé el perquè em passa però per exemple, amb el meu xicot, és com si a vegades jo ho fes tot malament i la culpable fos jo. Què podria fer per deixar de sentir-me així?
Gràcies per adelantat
InterPersonal

Hola lauraarega,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Ai l'autoestima.... quins problemes ens porta! Segurament que has sentit dir moltes vegades que no ens podem comparar amb els altres i que ens hem d'estimar a nosaltres mateixos tal com som.... però no és tan fàcil com sembla, oi?
Jo et diria que no ho miris tot en global, sinó que fixa't en cada cosa per separat. És a dir, potser el teu xicot és millor que tu en alguna cosa, però no ho serà en tot oi? Segur que tens coses bones que a ell li falten. I en això es tracta l'ésser humà! Tots tenim els nostres punts forts i els nostres punts dèbils i sovint ens fixem només en els defectes. Sé que és difícil, però has de fer un esforç i analitzar la situació de manera realista.
Només així aniràs estimant-te una miqueta més cada dia. Val la pena l'esforç ;)
Et deixo un article per donar-te algunes idees:
Una abraçada!
www.consultajove.cat