El novio de la meva amiga
Fa un temps que la meva millor amiga va començar a sortir amb un noi. Jo no el coneixia abans, i al principi em va caure bé. Però desde que surten algunes vegades coincidim els 3 (jo per desgracia no tinc novio) i es molt incomode perque ja no ens portem gaire bé... M'agradaria ser amiga d'ell, pero no se perquè no m'acaba de caure bé i em costa molt parlar-li, i això li molesta molt i diu que aixi no podem fer coses junts i tal... què puc fer?
InterPersonal

Hola teenagerpower,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la teva consulta.
No m'acabes d'explicar què és el que no t'agrada d'aquest noi. Dius que ara no us porteu gaire bé, però no sé si és per tu o si és mutu. La veritat és que les relacions humanes no sempre són fàcils i sovint canvien amb el temps.
Hauràs d'esbrinar què et passa amb ell i decidir què fer amb això. És a dir, si ets capaç d'acceptar-ho i deixar-ho passar per poder continuar quedant els tres o si, pel contrari, comences a moure't per altres ambients, o li demanes a la teva amiga de quedar vosaltres dues soles (de tant en tant).
Però t'he de dir que, si no vols perdre la teva amiga, hauràs d'acceptar aquest noi i buscar aquelles coses que van fer que et caigués bé al principi. Sé que no és fàcil, perquè sovint ens fixem en els defectes i els hi donem més importància.
Una abraçada
www.consultajove.cat