Por psicologica
Mira t'explico aquest consultori l'envio perquè estic començant a sentir por, pero no por d'aquell que dius: BUU!! Susto!. Si no a por a que quan m'arribi l'hora de fer-ho amb el meu novio i em toqui sento que no sigui ell.
T'explico fa més o menys 1 o 2 anys que el meu cosi de 17 anys "abusa de mi" no se si sera la paraula indicada per dir-ho pero em toca i fa coses que no m'agraden no hem fet res perque jo no he volgut. Pero si es pogues dir aixi abusa sexualment de mi. Per aixo tinc por de fer-ho i... es molt complicat d'explicar. No els hi puc explicar als meus pares ni als seus. No m'agrada lo que fa amb mi, i ho vull parar m'agradarien consells per poder olvidar i que no ho fassi més.
Necessito ajuda ja! Desde els 12 anys que mo fa i jo no puc més.
Elena Crespi

Hola Gallardo13, primer de tot moltíssimes gràcies per la confiança.
En segon lloc, dir-te que ens sap molt de greu la situació que estàs vivint. És molt dur sentir que abusen de tu. Pel que veig dius que no feu coses que tu no has volgut però si que et toca i això tampoc ho vols. Per tant, és molt important que ho intentis parar.
Has provat de parlar amb ell que no vols continuar amb aquests tocaments? com creus qeu reaccionaria ell?
Hem de contemplar totes les possibilitats i potser ell no és conscient de que et sents abusada si no li dius.
I si n'és conscient, és important que ho comentis a algú.
Dius que no ho pots dir a casa, ho entenc, però si realment creus que és un abús, comunicar-ho a les persones que t'estimen de la teva família, als pares, és molt important.
Abans que res, et donaré el nom d'un lloc on et poden informar millor del que has de fer per a sentir-te millor i saber quin camí prendre:
La Fundació Vicky Bernadet són especialistes en aquest tema i et poden assessorar molt bé: 93.318.97.69 - info@fbernadet.org
Espero que aviat es resolgui aquesta situació.
Pensa que abans de pensar en fer-ho amb la teva parella, pot ser és important que puguis resoldre el que et passa amb el teu cosí.
Una abraçada.
Espero que em diguis com està anant tot a e.crespi@interpersonal.cat
Cuida't moltíssim!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat