Cinofòbia
Hola, vull saber si és possible superar les fòbies. Jo fa molt temps que tinc fòbia als gossos, és un problema que està condicionant un munt de coses a la meva vida, ja que quan surto al carrer soc capaç d'anar per un altre carrer per no trobar-me cap gos. He deixat d'anar a alguns llocs només perquè hi ha gossos, o m'he negat a entrar a casa d'amics que tenien gossos fins que no els han estacat. M'esta portant un munt de problemes.I a sobre he hagut d'aguantar riures i veure com gent proopera en comptes d'ajudar-me se'n fot del meu problema. No sé per quin motiu tinc fòbia als gossos, pero ho he tingut tota la vida i en començo a estar farta. Nosé com enfronatar-ho.. Què hauria de fer? Necessito algun especialista?
Elena Crespi

Hola arg!
Donc sles fòbies són senzilles de superar, ja ho veuràs. I a més amb els gossos.
Si tens amics que tenen gossos, aprofita i demana'ls-hi que t'ajudin. Comença amb algun amic que tingui algun gosset petit i que sigui ben manso per anar-t'hi acostant i agafar-hi confiança.
Mica en mica pots anar ampliant el cercle.
La idea és que no intentis forçar-te de cop en no tenir fobia als gossos sinó que comencis mic aen mica i amb gossos que puguis tenir-hi més confiança.
(I tothom, en algun moment o altre, canvia de vorera per no trobar-se amb un gos i no passa res)
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat