ES MOLT URGENT!!!!
Fa un par de dies va venir el fill de la novia del meu pare a la nostra casa (ell te 24), ell sempre es molt carinyos amb mi i sempre m'agafa i em fa molts petons a la galta... llavors ahir va venir i vam estar igual i llavors es va quedar a dormir i em va dir que em quedés una estona amb ell al sofà. Vam estar abraçats i llavors vaig notar els seus llavis als meus i ens vam lliar... Ara estic confosa perque nose si l'estimo, d'una banda em va agradar i ho tornaria a fer pero per l'altre, es com si fossi el meu germà i te 24 ANYS!!!!Sisplau que puc fer estic molt confosa i el cap em dona voltes de tant pensar-ho. Moltes gràcies <3
Elena Crespi

Hola marle, com estàs?
Primer de tot, has d'aclarir el que tu sents ja que si el veus com un germà, senzillament perquè et fes un petó no han de canviar les coses. Tu has de pensar realment en el que sents.
D'altra banda, avisar-te, ja que veig qeu la diferència d'edat és força important i no voldria que en sortissis perjudicada. Us porteu quasi 10 anys pel que veig i has de pensar que és molt més gran que tu i has d'anar amb molt de compte.
No facis absolutament res que no vulguis fer. Sovint ens podem deixar encisar per algun noi força més gran però hem de tenir en compte que les seves intencions i les d'una noia de 14 o 15 anys són força diferents. Encara que no ho sembli.
És la meva obligació dir-te que vagis amb molta cura.
Ho has parlat amb ell? perquè potser seria bo que en parlessiu abans de que passi res més i no parleu del tema.
Si veus que les coses se surten de mare i no passa el que tu vols, escriu-me a e.crespi@interpersonal.cat per comentar-m'ho. És molt important que algú sàpiga què està passant entre aquest noi i tu, per tant, posa'm al dia i digues-m'ho. d'acord?
Una abraçada i ves amb compte!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat