3 mesos <3/por
olaaaaaaaaa mirraaaa el 23 d agost fare 3 mesos ab el meu novio i si li agradar el me real ,,peque ell sempre escurra lo meu, a part reglar una kosa a una noiaes mes facl,xk hi han bolsos roba,colonies,cd's,mnedrerds,maquilltge, de toto,ino se que fer-li ,el cas esque,"li e vig robar la seva samrretadel barça,xk el seu jugador prefedit, el xavi,la firmes amb dedicaoria, el las es es una xorrada de regal?xk ell sempe kom edit cura coses si kuan vem fer n mes,em va regaar uncollrate amb el meu nom.i tnk por k n lo agradi, algu,tmb era la consulta xk tink por k es kansi de m s adir,era i es el meu milor amik,pero el kas eke bastantes noies están "pllades" per ell,i son superior a mi,es a dir son prmes,altes kjo sok el kontrai,sok baixeta,y gordeta(1'60 i peso 45 kilos , i tenen de tot,i poden fer reglass molt ms currats k el meus meus,qe no gaso diners,
tmb,fare un pastiset de aquells amb foundat ;)
Elena Crespi

Ara ja ho heu celebrat, ja que és dia 27 quan et responc la consulta! Però segurament has fet quelcom fantàstic per ell.
Quan fas un regal t'has de fixar en el que a ell li agrada i comparar-li alguna cosa que li faci gràcia i que quadri amb ell... el pastisset de fondant segur que li va encantar!
Una cosa: dius que ets baixeta i gordeta però per la teva mida i pes jo diria que estàs més que estupenda.
No et sentis inferior perquè de totes les noies ell escull estar amb tu, per tant, li agrades!
I no tots els millors regals costen diners...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat